POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja trgovine DAYTONA d.o.o. določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje DAYTONA d.o.o.  Splošni pogoji poslovanja, trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnimi kodeksi za poslovanje. Trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

CENE

Cene blaga trgovine DAYTONA d.o.o, ki so navedene v katalogih so simbolične, stopnja DDV je 22%. Katalogi so v Nemškem jeziku.Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu trgovine DAYTONA d.o.o.

ROK DOBAVE

Za večino blaga je dobava cca. 1 teden po prejemu naročila. Če blaga trenutno ni na zalogi, o tem obvestimo stranko in ji podamo datum dobave. Vsa naročila bomo korektno obravnavali in vse naročene artikle tudi izdobavili.

V kolikor je za določeno blago rok dobave daljši, o tem obvestimo stranko po elektronski pošti ali po telefonu.

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih, ali celo vseh izdelkov, ali da za določen, ali nedoločen čas omeji, ali popolnoma ustavi dostop do strani  trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje strani trgovine.

PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

Naročeno blago pošljemo preko GLS kot odkupno pošiljko. Poštnino plača prevzemnik. Plačate dostavljalcu ob prevzemu pošiljke po ceniku GLS ponudnika.

Nudimo vam možnost plačila po predračunu. Pred dobavo vam sporočimo ustrezni znesek in takoj , po prejemu plačila na naš račun odpošljemo blago.

V kolikor ne dostavimo vseh naročenih artiklov v eni pošiljki krijemo stroške naknadnega pošiljanja mi.

Riziko transporta prevzame prodajalec.

Morebitno poškodbo ali količinski manjko nam morate pismeno javiti najkasneje v roku 3 dni od prevzema blaga na naslov: info@daytona.si

VRAČILO BLAGA (ODSTOP OD POGODBE)

Kupljenega blaga ni možno vrniti oziroma zamenjati.

NAPAKE OB NAROČANJU

V naprej naročenega blaga ni možno vrniti oziroma zamenjati.

Jezik komuniciranja je slovenščina.

Z naročilom se smatra, da je kupec seznanjen z določili pogodbe na daljavo in da jih sprejema.

Račun arhivira prodajalec.

Za pravopisne napake ne odgovarjamo.

PRITOŽBE

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Pritožbe pošljite na E-Mail: info@daytona.si. Prodajalec mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

VARNOST

DAYTONA d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo, zaradi vašega obiska strani, njene uporabe ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnihkoli materialov, podatkov, besedil, slik in video ali avdio zapisov iz te strani.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

Morebitne spore bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno. V primeru, da do sporazuma ne pride je za razrešitev spora pristojno sodišče na sedežu ponudnika.

IZJAVA O ZASEBNOSTI IN VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Ko uporabite naše spletne strani, soglašate s poizvedovanjem po nekaterih podatkih. Hkrati se mi zavežemo, da bomo poizvedovali zgolj po najbolj potrebnih podatkih, ki jih bomo tudi ustrezno zaščitili. Če boste uporabljali našo spletno stran, bomo poizvedovali zgolj po informacijah, ki so z vami povezane posredno; (ime in priimek, naslov, pošta, poštna številka, e-pošta, telefon, podjetje, davčna številka).

Osebne podatke izvemo le, če nam jih posredujete sami v okviru prijave ali, če preko spletne strani opravite naročilo. Vse zbrane osebne podatke bomo shranili, obdelali in uporabili v skladu z veljavnimi zakonskimi določili glede varovanja osebnih podatkov zgolj za potrebe storitve, ki ste jo izbrali sami, saj so potrebni za obdelavo vaše zahteve.

Med obiskom naše spletne strani dostopate z uporabo imena vašega ponudnika internetnih storitev in naslovom IP, s katerega ste prišli na našo spletno stran in posamezne spletne strani, ki jih odprete s klikom povezave na našem spletnem mestu. Vsi osebni ali kakršni koli drugi podatki, ki nam jih boste zaupali, so varovani v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam, prav tako podatkov ne bomo uporabili v kakršnemkoli nasprotju z zakonom.

GDPR